Start a new topic

money to be received from a category/project

Excuse me for disturbing... but I really like your product.

it is possible to have a list of payments not yet received from a category (Project of my company) that do not appear in the financial statements until they have been cashed?

Example:
Xxxx customer still has to pay € 100. The money has not yet been received and are therefore not part of the count but I can still score for the recovery credits and remind me how I can cash in! )

As always, thank you and excuse my very bad english (google translate)

ITA:
Scusatemi se disturbo ma il vostro prodotto mi piace molto ...

Sarebbe possibile avere una lista dei pagamenti ancora non ricevuti da una categoria (Progetto della mia azienda) che non figurino nel bilancio fino a che non siano stati incassati?

Esempio:
Il Cliente xxxx deve ancora pagare  € 100. I soldi non sono ancora stati incassati e non fanno quindi parte del conteggio ma potrò comunque segnare per il recupero crediti e ricordarmi quanto dorvò incassare ! )

Come sempre grazie e scusate il mio bruttissimo inglese (google translate)
1 Comment

Ciao,

Grazie per la scrittura a noi, e vi prego di scusarmi se la mia lingua non è molto buona. Io uso Google Translate pure.

Ci sono vari modi per farlo. Un modo potrebbe essere quello di cliccare / rubinetto sulle bandiere rosso / verde alla sinistra della transazione. Ciò consente di impostare la transazione come in sospeso o eliminato. Poi in fondo è possibile fare clic sulla casella di equilibrio per un account per visualizzare l'account cancellato equilibrio (ignorando le operazioni in corso) o eliminato + in attesa di equilibrio (saldo totale).

In 2.5 update in arrivo stiamo aggiungendo i tag. Una volta che questo aggiornamento è disponibile si potrebbe ad esempio creare un tag "non pagato" e collegarlo a transazioni in cui il Cliente non ha ancora pagato. Questo, tuttavia, non avrebbe alcun effetto sul saldo del conto, come la soluzione di attesa / eliminato sopra, ma si sarebbe in grado di generare report basati su questo tag.

=== Original message ===

Hello,

Thank you for writing to us, and please excuse me if my language is not very good. I use Google Translate as well.

There are various ways to do this. One way would be to click/tap on the red/green flags to the left of the transaction. This allows you to set the transaction as pending or cleared. Then at the bottom you can click on the balance box for an account to see the account cleared balance (ignoring pending transactions) or cleared + pending balance (total balance).

In 2.5 update coming soon we're adding tags. Once this update is available you could for example create a tag "not paid" and attach it to transactions where customer has not yet paid. This, however, would have no effect on the account balance like the pending/cleared solution above but you'd be able to generate reports based on this tag.

Login or Signup to post a comment