Start a new topic

Account customization

Good morning, I'm Felipe Brazil Milk,


I made the signing of the bank synchronization service, managed to make the registration, as I view my account details but not in the name of the establishments in which I purchase the card statement and schedules. These details where did I have to manually edit?


Hi Felipe,

Could you please be so kind to provide us with more detailed explanation of the issue as I can't seem to grasp it? What exact details you cannot see? Maybe you could provide us with scree shots of you issue?

If you don't know how to take screenshots on iPhone and iPad, Mac, Android or Windows yet, please check these links for step-by-step instructions. When making a screen shot on Android please don't forget to turn off PIN protection in MoneyWiz before taking a screen, otherwise you will get a DRM protection error.

iPhone: http://www.imore.com/2008/10/06/how-to-take-a-screenshot-with-the-iphone/
iPad: http://www.simplehelp.net/2010/04/03/how-to-take-a-screenshot-of-your-ipad/
Mac: http://www.wikihow.com/Take-a-Screenshot-in-Mac-OS-X
Android: http://lifehacker.com/5994516/how-to-take-a-screenshot-on-android
Windows: http://www.wikihow.com/Take-a-Screenshot-in-Microsoft-Windows

We look forward to your reply.

 

Volodymyr Klymchuk,


Entrei em contato com o suporte ea minha pergunta já foi exclarecida.


Na verdade, eu estava me perguntando os mesmos detalhes que vem no extrato site do banco que tem o nome da empresa, o momento da compra e que categoria pertence. Pelo que foi explicado para mim estão a desenvolver um algoritmo de aninhamento que irá trabalhar com algo nesse sentido, portanto, eles me informaram que no momento eu tenho que fazer as alterações manualmente.


De qualquer forma, obrigado por sua atenção!



Saudações,


Felipe Souza Leite

felipe.leite.br@gmail.com

Volodymyr Klymchuk,


Entrei em contato com o suporte ea minha pergunta já foi exclarecida.


Na verdade, eu estava me perguntando os mesmos detalhes que vem no extrato site do banco que tem o nome da empresa, o momento da compra e que categoria pertence. Pelo que foi explicado para mim estão a desenvolver um algoritmo de aninhamento que irá trabalhar com algo nesse sentido, portanto, eles me informaram que no momento eu tenho que fazer as alterações manualmente.


De qualquer forma, obrigado por sua atenção!



Saudações,


Felipe Souza Leite

felipe.leite.br@gmail.com

Login or Signup to post a comment